środa, 12 kwietnia 2017

Moja aranżacja pokoiku Emilki





Jak tylko dowiedziałam się o ciąży w myślach wyobrażałam sobie jak będzie wyglądał pokoik Emilki. Jasny z delikatnymi dodatkami, chyba nie muszę pisać, że to moje ulubione miejsce w domu? :) Chciałam, żeby było przytulnie i cukierkowo! Świadomość tego, że przygotowywałam ten pokoik dla mojej córeczki jeszcze bardziej mnie motywowało do działania! Uwielbiam spędzać czas w tym miejscu, Emilka również!
Pokaże Wam na jakie dodatki się zdecydowałam, dzięki którym pokoik wygląda tak jak właśnie chciałam! :)



MATA I BALDACHIM:
To dodatki o których marzyłam! Idealnie pasują do pokoiku. Do baldachimu dodałam zwykłe lampeczki które sprawiają,że pokoik wieczorem staje się magicznym miejscem!!!








NAKLEJKA NA ŚCIANĘ I PODUSZKI OZDOBNE:
Naklejka jest z nami od niedawna, jest to dodatek który fajnie zakrył puste miejsce na ścianie i rzuca się w oko. Natomiast poduszki ozdabiają łóżeczko Emilki i fajnie współgrają z pościelą.

                                                        


                                        




LUSTERKO:
Z tym lusterkiem to była miłość od pierwszego wejrzenia! Dzięki niemu od razu wiadomo,że w tym pokoiku mieszka mała księżniczka! :) Lusterko ozdobiłam złotymi gwiazdkami.


                                 



BASEN Z KULKAMI:
Basen jest już z nami od dawna, kupiłam go kiedy Emilka miała 6 miesięcy i był to strzał w 10! Emilka bardzo lubi się w nim bawić, jeszcze większą frajdę ma jak wszystkie kulki lądują na podłodze! :D


                                     





DODADKI ŚCIENNE:
Ten jest wykonany ręcznie na drewnie, nadaje charakteru i jest uroczym dodatkiem który jest wykonany ze starannością przez jedna mamę która wkłada 100% swojego serca!
                           
                                      




RAMKA NA ZDJĘCIE USG:
W 100% wykonana ręcznie, wzruszam się jak na nią patrze i na zdjęcie które mi przypomina piękny okres w moim życiu! :)


                                           


MINI GARDEROBA:
Na niej wieszamy nasze ulubione rzeczy! :) Garderoba ma również mały stojak na buciki.

                                                  

                                  

                                      


GIRLANDA:
Piękna pastelowa girlanda która jest wykonana z papieru i robi za super ozdobę na łóżeczko.



                                    



ŁÓŻECZKO:
Zdecydowałam się na zwykłe białe i klasyczne łóżeczko które nam posłuży na kilka lat! Kiedy Emilka będzie już starsza można je zamienić na zwykłe łóżko dla starszaka! :)


                                         



                                     


WÓZEK DLA LALEK:
Wiklinowy wózeczek dla lalek z drewnianymi kółeczkami. Jest on malowany farbami ekologicznymi i jest pięknym dodatkiem do pokoiku! :) Uroczy prawda?! Emilka go uwielbia!!!

                                   
                                        


PLUSZAKI:
Pluszaki mają swoje miejsce pod baldachimem, super do siebie pasują i są uwielbiane przez Emilkę! Materiał jest bardzo delikatny.
                                 
                                       




I jak podoba Wam się moja aranżacja pokoiku? DAJCIE ZNAĆ! :*


Dodatki są dostępne pod tymi nazwami:

*wózeczek- moody *lusterko,poduszki ozdobne, naklejka ścienna- eclectic living *ramka na zdjęcie USG- homi design *basen z kulkami- zuzula sklep*girlanda- little but awesome shop*mini garderoba- izziwotnot *dodatki ścienne-dota design *baldachim i mata- cotton&sweets
*
pluszaki- love me decoration 

















8 komentarzy:

Copyright © 2014 Mama Emilki , Blogger