środa, 12 października 2016

Amaloo




Ostatnio dużo osób pytało się mnie gdzie kupią taką pościel, jakiej jest jakości i czy warta jest swojej ceny. Dlatego postanowiłam napisać o niej tutaj. Amaloo jest z nami od urodzenia, jeszcze w ciąży szukałam idealnej pościeli dla mojej Emilki, przejrzałam milion stronek ale nic mnie nie załapało za serce. Wreszcie znalazłam! Jak tylko weszłam na stronkę Amaloo i zobaczyłam słodkie pościele w gwiazdki od razu sobie pomyślałam muszę ją mieć! Do pościeli dokupiłam ochraniacz i od momentu wpłaty czekałam z wielką niecierpliwością na kuriera. :)



Pościele są wykonane ze 100% bawełny dlatego jest tak miła w dotyku i delikatna dla skory dziecka. Pościel w chmurki skradła nasze serce a ochraniacz z poduszek również nam towarzyszy w trakcie zabawy! Pranie pościeli nie niszczy jakości jeżeli się będzie prało w odpowiedniej temperaturze. 

Bardzo jestem zadowolona z zakupi tej pościeli. Obsługa jest bardzo sympatyczna. Amaloo nie tylko posiada pościele, dostępne tez sa rożki, koce, poduszki, ochraniacze, różne akcesoria i produkty 100% z bambusa. Zdecydowanie jest warta swojej ceny!!! Jeżeli jesteście zainteresowani taka pościelą lub innymi akcesoriami z całego serca zapraszam na stronę Amaloo!!! :)



















LINK: http://amaloo.pl/



4 komentarze:

Copyright © 2014 Mama Emilki , Blogger