sobota, 15 października 2016

Butterfly Kids



Butterfly Kids to  marka stworzona dla dzieci. To świat przedstawiony w pastelowych kolorach dlatego od jakiegoś czasu jestem ich wielką fanką! Cudowne mokasyny i opaski w która jest włożone dużo pracy i serca. Odkąd je mamy jeszcze nie znalazłam żadnych wad. Mokasyny z łatwością się zakłada, nie spadają i pięknie się prezentują na nóżce, do tego opaski posiadają rozciągliwa gumkę która dopasowuje się do kształtu główki dziecka a co najlepsze rośnie razem z nim.










Do wyboru są trzy kolory gumek oraz ich grubość. Skórzane kokardki są  z naturalnej skory bydlęcej. Uwielbiam tą firmę! 





Butterfly Kids posiada teraz nowości na zimę, ocieplane mokasyny! Chętnych zapraszam na stronę Butterfly oraz obserwowania profilu na instagramie: butterflykids.pl 
Link na dole :)























http://butterflykids.pl/






















10 komentarzy:

  1. Te opaski i buciki sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sie zastanawiam...oni Ci płacą za te rekalmy czy chcesz pokazać jaka jesteś trendy? Weszłam tu z nadzieją na fajny wpis o macierzyństwie. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak myślisz? :) Jak zakładałam bloga pisałam,ze bede rownież pokazywała tu produkty z których jestem zadowola i ktore mogę polecić innym mamom, nikt mi za nic nie płaci, bedą rownież postu o macierzyństwie. Jest wiele mam ktore sie mnie pytają o jakoś produktów ktore mam dlatego pisze o tym na blogu zeby było szybciej. :)

      Usuń
  3. Oooooo i juz sie zaczyna! Jeżeli komuś nie pasuje co tu Daria pisze to po co tu zaglądacie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę licząc ze przeczytam coś na prawdę fajnego. A uważam że takie posty o tym ze pościel jest z bawełny delikatnej dla skóry niemowląt... sory ale mogę to samo przeczytać na stronie producenta tej pościeli. Mimo wszystko będę zaglądać pełna nadziei.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastepny post na pewno będzie o macierzyństwie, jak juz wspomniałam robię to bo proszą mnie o to mamy, odpisywanie cały czas na to samo jest troszkę uciążliwe dlatego stad te posty tutaj o danym produkcie 😊 Przepraszam jeżeli sie poczułaś zawiedzona :)

      Usuń
  5. Piękne sa! Daria prowadź bloga takiego jaki chcesz zeby był, to jest najwazniejsze ja bede tu zaglądała cały czas :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze że p.Daria wyraża swoją opinię na dany temat, na swoim blogu może umieszczać co chce�� jestem z Panią i Emilką prawie od początku na instagramie i cudownie patrzy się na zdjęcia jak i na to co jest napisane na blogu. Pozdrawiam i przesyłam buziaki �� ��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama Emilki , Blogger