niedziela, 16 października 2016

8 miesięcy Emilki






8 miesięcy.. 8 miesięcy?! 
Kiedy?! Jak?! Dlaczego ten czas tak szybko leci? Dlaczego moja córeczka tak szybko rośnie? Odkąd Emilka jest z nami czas tak strasznie szybko mi ucieka...
Nie zdążyłam nacieszyć się małym noworodkiem. Z dnia na dzień potrafi coraz więcej, z dnia na dzień jest coraz to mądrzejsza dziewczynką, nie mogę tego pojąć ile taki mały człowiek jest w stanie się nauczyć no bo skąd taki maluszek wie,że do jedzenia trzeba otworzyć buzie, żeby utrzymać zabawkę trzeba ścisnąć dany przedmiot rączką? Natura jest niesamowita i do tej pory nie mogę tego pojąć,ze w nas Kobietach powstaje taki mały cud.
Odkąd jestem mamą wszystko mnie wzrusza, nawet taki szczery uśmiech który codziennie widzę na tej buźce, bo uśmiech dziecka to jedyna na świecie radość która jest w 100% szczera.
Pojawiają się, wywracają całe życie do góry nogami a my zakochujemy się od pierwszego wejrzenia i nie potrafimy przestać kochać prawdziwa, bezwarunkową miłością której nigdy do tej pory nie znaliśmy, dowód na to, że miłość można zobaczyć.
Z każdym dniem kocham ją jeszcze bardziej. Kiedy widzę jakiś nowy postęp w jej rozwoju nie mogę się powstrzymać żeby nie uronić łzy. Bycie rodzicem to ciężki kawałek chleba ale za to najpiękniejszy zawód na świecie! To egzamin z którego poprawki nie napiszesz.
 Kocham być mamą, te 8 miesięcy to najpiękniejszy okres w moim życiu. To już za 4 miesiące kiedy nasza córeczka skończy roczek. Zrobię wszystko dla tego małego człowieka i mam nadzieje,że moja Emilka będzie ze mnie dumna i powie mi -kawał dobrej roboty mamo.
Póki co cieszę się z każdego dnia spędzonego z moją mała księżniczką bo wiem,ze kiedyś te małe raczki które codziennie do snu głaszczą mnie po policzku wyfruną z gniazda i będę stanie oddać wszystko aby ten czas wrócił.

6 komentarzy:

  1. Az sie wzruszyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie napisane, az sie popłakałam!! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda mama tak bardzo kocha swoje dziecko, że oddałaby wszystko, aby było zdrowe i szczęśliwe. Pięknie napisane, z sercem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Mama Emilki , Blogger